vrijdag 19 mei 2017

Afscheid van mijn schoonbroer Jo en donatie voor Alpe d'HuZes

Vandaag hebben we afscheid genomen van mijn schoonbroer Jo. Het was een verdrietige, maar ook mooie en bijzondere dag. Op mijn Ad6-pagina heb ik al bij mijn inschrijving aangegeven dat de wilskracht van Jo, maar ook van mijn zus Irna en hun kinderen Evy, Rik en Ruben mij kracht en inspiratie geven om de uitdaging van Alpe d'HuZes aan te gaan. We zullen Jo erg gaan missen, zijn betrokkenheid, humor en positiviteit. Zelfs in de anderhalf jaar sinds de diagnose eind 2015 bleef hij vasthouden aan deze mooie eigenschappen van 'm.

Er waren bussen geplaatst t.b.v. donaties voor mijn Alpe d'HuZes beklimming ten bate van KWF. Er is inmiddels €608,- gedoneerd, fantastisch!.

Dank voor het mooie idee van mijn petekind Ruben en ook Irna, Rik en Evy bedankt die dit ook op deze manier wilden doen en mijn doel hiermee steunen. Een onbeschrijfelijk gebaar.

Mocht iemand ook willen doneren, dan kan dat op mijn persoonlijke pagina via onderstaande link :



Lees mijn verhaal en klik op 'STEUN MIJ'. Je bijdrage gaat volledig naar KWF. Bedankt!




Samen de berg op Jo...

 


2 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi omschreven, Ronald.
    Liefs van je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke mooi Ronald. Sterke familie! Nicole J.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert!