maandag 27 februari 2017

Wielrennen 34,24km. Hogere trapfrequentie, nieuwe broek & schoentjes!

Eindelijk weer 's tijd voor fietskilometers! Harde wind, natuurlijk weer van voren op de Boldersdijk... Af en toe flinke windstoten en dan moest ik bijsturen om niet ondersteboven te gaan  :) Maar fietsen ging heerlijk. Fijne nieuwe broek van RedWhite en nieuwe schoenen van Shimano. Kan ik er weer jaren tegenaan! 
De trapfrequentie heb ik verhoogd en dat bevalt prima. Minder op kracht en meer op souplesse.  

Vanaf nu tot aan Alpe d'HuZes 2 a 3 keer in de week sporten, wielrennen of hardlopen, en dan moet het goed komen met de conditie. Dan zodra m'n agenda het toelaat naar het zuiden om klimmeters in de benen te krijgen. 

Langzaam maar zeker komt mijn doel voor Alpe d'HuZes in zicht, €2500,- voor KWF. Maar ik ben er nog niet! Momenteel €1385,- dus donaties zijn meer dan welkom! 

https://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/ronaldverspeek







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!