maandag 6 februari 2017

Hardlopen 10,23km anaerobe grens opzoeken. Heerlijk rondje!

Vandaag kon ik even tussen de sop en de érpel snel een rondje hardlopen.
Het weer was nog prima en het beloofd over een paar dagen te gaan sneeuwen dus vandaar even snel nog een loopje meepikken. 

Vandaag wilde ik 's kijken wat 10 kilometer deed en liefst de hartslag net onder de anaerobe drempel houden. Nu heb ik nog geen medische keuring gehad dus waar deze drempel precies ligt weet ik niet, maar ik schat ergens tussen de 165 en 173. 

Dus ik heb de hartslag zo lang mogelijk onder de 165 gehouden. Dit ging prima. Later liep het even op maar ook dat gaf geen problemen Uiteindelijk ruim 10 km gelopen met een gemiddelde van 5:51/km dus ik ben erg tevreden, er is hoop! 

Grappig, je ziet bij de hartslag in het midden mooi 2 piekjes, sprintjes om het groene stoplicht te halen... gelukt! :)   Hartslag loopt op het eind op naar 178 als ik nog even versnel. Rondje voelde goed aan. Weer op naar de langere afstanden!



Tussenstand voor Alpe d'HuZes ; de teller staat op €1355,- dus ik ben over de helft van mijn streefbedrag. Vastberaden om de €2500,- voor KWF op te halen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!